سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گیربکس اکسترودر

اکسترودر چیست؟

برای درک گیربکس اکسترودر ابتدا باید بدانیم روند اکستروژن چیست. اکستروژن هنگامی است که ماده ای ، معمولاً گلوله ، پودر خشک ، لاستیک ، پلاستیک ، مواد میله ای فلزی یا حتی غذا گرم شده و از طریق قالب دفع می شود.

قالب در اصل قالبی است که مواد را از طریق شکاف کوچک به طرف دیگر مجبور می کند. این یکی از متداول ترین روش ها برای تولید ورق و نوار از اشکال فلزی ، پلاستیکی و لاستیکی است. اکسترودر به سادگی دستگاهی است که برای تکمیل فرآیند اکستروژن استفاده می شود. با استفاده از سیستم بشکه ها و سیلندرها ، دستگاه محصول را گرم کرده و آن را از طریق قالب حرکت می دهد تا شکل مطلوبی ایجاد کند.

گیربکس اکسترودر برای چه استفاده می شود؟

از گیربکس اکسترودر(extruder) می توان با شکل دادن به مواد مختلف ، طیف گسترده ای از محصولات قابل استفاده را ایجاد کرد. به عنوان مثال ، غلات صبحانه و تنقلات از قبل تشکیل شده ما اغلب با استفاده از اکسترودرهای غذایی تهیه می شوند ، که با استفاده از فشار و درجه حرارت یکنواخت و کنترل شده ، قطعات تقریباً یکسانی را که هر روز در کاسه های خود می ریزیم ایجاد می کنند. غذای حیوانات خانگی و غذاهای خانگی به همین دلیل با اکسترودرهای غذایی ایجاد می شوند - برای ایجاد یک قوام و کیفیت بالا در وعده های غذایی که ما به اعضای خانواده خزدار خود غذا می دهیم.

اکسترودرهای تشکیل دهنده مواد غذایی شرکت Bonnot می توانند به عنوان برنامه های مستقل مورد استفاده قرار گیرند یا با یک اکسترودر پخت و پز برای پخت و پز و خنک سازی واحد ترکیب شوند. برای بسیاری از صنایع ، دستگاه های اکسترودر کاتالیست برای ایجاد کاتالیزورهایی مانند آلومیناهای زیاد ، ژل ها ، حامل های کائولن ، غربال های مولکولی و غیره استفاده می شوند. خواه شرکت شما به گلوله های کوچک ، میله های جامد ، حلقه های پشتیبانی نشده یا پیکربندی کاتالیزور دیگری نیاز داشته باشد ، بنوت دارای اکسترودر است که می تواند کار را به پایان برساند. بسته های لاستیکی همچنین می تواند برای اهداف مختلف اکسترود شود.

به عنوان مثال ، اکسترودرهای لاستیکی می توانند هیدروژل های اکسترود شده ایجاد کنند ، که برای ایجاد همه چیز از لنزهای تماسی گرفته تا غضروف های جایگزین استفاده می شود. یک اکسترودر لاستیکی از شرکت بنوت می تواند بدون استفاده از تالک یا مواد شیمیایی خاص ، صفهای بزرگ و چسبناک را خراب کند. از تجهیزات اکستروژن حتی برای ایجاد موادی که هوا و آب خانه های ما را خالص نگه می دارد استفاده می شود. اکسترودرهای خلاuum که در ابتدا در صنعت خاک رس برای دفع هوا از محصولات خود استفاده می شدند ، اکنون برای ایجاد کربن فعال استفاده می شود. گیربکس اکسترودر کربن را از حالت هوای خارج خارج می کند تا خواص جذب آن افزایش یابد و آن را برای استفاده برای هر تعداد از کاربردهای تصفیه آب و هوا آماده کند.

بنوت تقریباً با همه مواد پایه موجود ، نه فقط کربن فعال کار کرده است و می تواند با استفاده از تخصص ما نشان دهد که چگونه این فرآیند اکستروژن می تواند برای شما در مرکز آزمایش ما کار کند. در حالی که اینها برخی از متداول ترین انواع اکستروژن هستند که توسط شرکت Bonnot پشتیبانی می شوند ، سایر تولیدکنندگان تجهیزات اکستروژن ممکن است در گیربکس اکسترودرهای سایر مواد مانند پلاستیک ، رس ، آلومینیوم یا فلزات دیگر تخصص داشته باشند. به عنوان مثال ، می توان از اکسترودرهای پلاستیکی برای ایجاد لوله PVC استفاده کرد. همانطور که مشاهده می کنید ، انواع تجهیزات اکستروژن و کاربردهای آنها بسیار متنوع است.

آیا هیچ EXTRUDER می تواند انجام دهد؟

خلاصه ، نه اول از همه ، بسیاری از دستگاه هایی که از نظر فنی گیربکس اکسترودر هستند ، برای استفاده های شخصی و شخصی در نظر گرفته شده اند و باید با دست کار شوند. با این وجود تولیدکنندگان به قیمت گیربکس اکسترودر صنعتی بسیار بزرگتر و پیچیده تری نیاز دارند. همه اینها به دامنه عملکرد شما و استانداردهای صنعت شما بستگی دارد. مانند هر نوع ماشین آلات دیگر ، گیربکس اکسترودرهای صنعتی متنوعی در دسترس هستند و هر کدام برای اهداف خاص یا مجموعه ای از اهداف در نظر گرفته شده اند.

برخی از آنها برای عملکرد خاص تو رفتگی در دیوار نیز طراحی شده اند ، مانند تهویه هوا از مواد ، آبیاری آن ها یا گلوله کردن آنها. ظرفیت عامل تمایز دیگری است. برای دسته های بزرگ و حداکثر ظرفیت ، ممکن است به عنوان مثال یک شرکت به اکسترودر تولید با حجم بالا (Terrier) نیاز داشته باشد. در همین حال ، شرکتی که در زمینه تحقیق و توسعه تخصص دارد ، احتمالاً با تولید گیربکس اکسترودرهای کم حجم آزمایشگاهی می تواند محصولات خود را در دسته های کوچک تولید و آزمایش کند. ممکن است شرکت دیگری به یک راه حل کاملاً متفاوت نیاز داشته باشد. آنچه شما نیاز دارید به برنامه ها ، حجم ، اشکال و مواد مورد نیاز برای انجام کار بستگی دارد.

در مورد صادر کننده مشتری سفارشی خود با شرکت BONNOT شروع کنید اگر فکر می کنید شرکت شما از گیربکس اکسترودر بهره مند می شود ، با Bonnot تماس بگیرید. ما برای درک بهتر اهداف و نیازهای شما با شما کار خواهیم کرد و برای پاسخگویی به اکسترودر توصیه خواهیم کرد. ما تجهیزات اکستروژن در مقیاس آزمایشگاهی ، کوچک و نیمه تولید را در انبار نگه داریم و همچنین می توانیم تجهیزات اکستروژن سفارشی را متناسب با برنامه های خاص شما تولید کنیم. امروز با شرکت Bonnot شروع کنید.